آزمایش های تخصصی تشخیص مولکولی

PCR یعنی واکنش زنجیره‌های پلی‌مراز ژنوم توسط دقیق ترین روش‌های شناسایی کروموزوم در حال حاضر در دنیا می باشد. هدف از این روش شناسایی رشته‌های DNA و RNA خارج شده از  نمونه‌ها با توجه به رشته‌های الگوی موجود در دستگاه PCR است.

در بخش تشخیص مولکولی ، با بهره گیری از نیروی های حرفه ای، محیط فیزیکی ایزوله مناسب و همچنین دستگاه های مدرن و مجهز، در کمترین زمان ممکن نتایج تست های مولکولی را با نهایت دقت انجام میشود. در این بخش با به کارگیری روش‌های مولکولی در تشخیص، درمان، کنترل، پیشگیری بیماری‌های بدخیم خونی و غیر‌خونی، بیماری‌های عفونی باکتریایی، ویروسی، قارچی، بیماری‌های انعقادی فعالیت می‌شود.

این بخش، خدمات خود را در غالب بخش های تخصصی ارئه میدهد که به شرح زیر است:

1. پنل عفونی :

مجموعه عواملی که منجر به بروز علائم و بیماری های مشابه و هم خانواده می شوند، به صورت پنل مورد بررسی و تشخیص قرار می گیرند. ضمن اینکه امکان بررسی یک به یک هرکدام از عوامل زیر نیز میسر می باشد. از جمله این آزمایش ها HPV High Risk  و HPV Low Risk میباشد.

2. پنل ویروسی و باکتریایی:

تشخیص انواع پاتوژنها در بیماری‌های مختلف باکتریایی و ویروسی به صورت کمی و کیفی از جمله Brucella ,  CMV,  HCV, HBV, HIV و….

توجه : با توجه به سیاست های مشتری مداری و در جهت رضایت مراجعین محترم، آزمایشگاه پاتوبیولوژی صدرا بعنوان بهترین آزمایشگاه قم خدمات نوین را در قالب خونگیری رایگان درب منزل و جوابدهی بصورت آنلاین انجام میدهد، برای  خونگیری رایگان در منزل کافیست به شماره ایتا آزمایشگاه (09100556793) درخواست دهید.

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *